Subject: Kutse: Eesti lipu 141. aastapäeva tähistamine Otepääl
From: "Monika Otrokova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 16:33:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud justiits- ja digiminister Liisa-Ly Pakosta!

Olete oodatud tähistama Eesti lipu 141. aastapäeva Otepääl 4. juunil 2025.

Eesti lipu 141. aastapäeva tähistamise kava 4. juuni 2025

Kell 9.45  kogunemine Otepää Lipuväljakule, vallavalitsuse hoone ette.

Kell 10.00 pidulik rongkäik Lipuväljakult Otepää kirikumõisa.

Kell 10.15 kõned ja tervitused Otepää kirikumõisas. Avatud on pastoraat,
kus on võimalik näha Eesti Lipu Keskuse näitust.

Kell 11.00 jumalateenistus Otepää Maarja kirikus. Teenib EELK Valga
praostkonna praost Mart Jaanson, esinevad koorid.

Kell 13.00-15.00 Otepää audiorännaku avamine Linnamäel. Otepää
Linnamäe ajalugu tutvustab Ain Mäesalu, kitarril loob meeleolu Siim
Kartau.

Kell 18.00 Eesti lipu 141. aastapäevale pühendatud kontsert Otepää
kirikus. Esineb Narva Linna Sümfooniaorkester, dirigent Anatoli Štšura.
Pilet 5 eurot, piletitulu läheb Otepää kiriku heaks.

Lisainfo: www.otepaa.ee <http://www.otepaa.ee>

Monika Otrokova
kommunikatsioonijuht
Otepää Vallavalitsus

communication manager
Otepää Rural Municipality

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.otepaa.ee <http://www.otepaa.ee>

+372 766 4811
+372 505 8970